Sevmelinsan hiçbir çaresi yok maalesef destek almakta büyük fayda var ama. Doktorumda dedi psikolojik olarak çok etkilenirsiniz kolik bebege tek bakmak mümkün değil diye. Birsürü şeyler kullandık;metsil,biogaia,kimyon çayı,anason,rezene,colex bir işe yaramadı… colex biraz daha iyi geldi gibi ama. Geceleri ayakta uyuyordu. Çingene salıncağı kurmuştuk surekli sallanarak uyuyordu sallanmak rahatlatiyordu birde saç kurutma makinesinin sesi eşliğinde. Salıncagın icerisine makineyi açıp koyuyorduk öyle uyuyordu. İnternetten açılan fön makinesi seslerine kanmıyordu ama orijinal cihaz çalıştırmamız şarttı :)