Minnakelifim03 Elimden geldiğince inceltmeey çalıştım ama yine de un gibi ince olmadı. Mercimek büyüklüğünde oldular ve çok kurudular. Rondodan geçirdim ama yine olmadı ne yapabilirim nasıl kucultebilirim
Humeyra1 Minnakelifim03 canim cok hafif sulandirarak dene. Yani sadece islatma gibi. Az bi dene robotta ona gore miktarı ayarlarsin
Alp-kagan20 Pisirmeden once biraz ilik suda islatin karistirarak eritin oyle pisirin bende oyle yapiyorum ayni oluyor en olmadi baktim iri kaliyo pisince yine blender dan geciyorum.eriyo o zaman