Bebeğim tam 2 aylık sürekli emmek istiyor 1.5 - 2 saatte bir emiyor göğüs uçlarım acıyor artık doymuyor diye mama versem onu da içiyor kilo alımı iyi bir ayda 1.300 gram almış hemşire mama verme bebeğin biraz obur sanırım dedi ama sürekli emmesi normal mi göğüslerim dolu olduğunda boşaltıyor tek memeyi emip uyuyor diğer memeye geçmiyor acaba bebeğimde bi sıkıntı mi var siz bebeklerinizi tek meme mi emziriyorsunuz yoksa ikisini de veriyor musunuz