Beyzard eşime attım sorunuzu olduğu gibi,
Çalıntı bildirimi yapsın gördüğü yerde polis veya jandarma el koyar arabaya sonra Kardeşler kendi aralarında davalık olur arabanın sahibi Kimse o ona teslim ederler Oradan da gider arabayı satar o cezaları öder kardeşi ile olan davası da daha sonra davalardan vazgeçerler bir sıkıntı olmaz herhangi bir adli ceza falan
verdiği cevap bu.