6 aylık kızım var. Nerdeyse bir aydır kabızlık sorunu yaşıyor. Sma comfort, şimdi sma optipro mama kullanıyoruz. Ek gıdaya da başladık tadımlık olarak. Demir de kullanıyoruz. Şu içmiyor sevmiyor tadını. Önerilerinizi bekliyorum güzel anneler. Mama mı değiştirsem yada başka ne yapmalıyım. Bu ay sonu doktor kontrolünde yine soracağım doktora.