Bizim böyle bi bakıcımız vardı, ben de evde olduğum için haftanın 3 günü geldi 1500 liraya anlaşmıştık, bir süre çalıştı sonra ayrıldı çok izin alıyordu ben de bunu sorun etmiştim anlaşamadık ayrıldı. Sonra tam da bugün aynı bakıcıyı aradım izin konusunu çözersek tekrar çalışmak istediğimi söyledim bu defa haftanın 5 günü istiyorum çünkü martta göreve dönmem gerekiyor ücretsiz iznim bitiyor. 2000-2500 arası teklif edicem ama sonuç ne olur bilemiyorum, bakalım. Bu arada büyük temizlik için başka biri geliyor, ama günlük işleri oğlum uyuduğunda birlikte hallediyorduk.