Bende bebelacgold kullanıyordum tavsiyeyle almıştım hiç iyi gelmedi hem gaz sıkışması hemde aşırı kusma yaptı canım bende bir ara mama postu açmıştım mama her çocukta farklı etki yapıyor ama benim açtığım postta en fazla sma ve evolvia birde goldengoat çok yorum almıştı bende şuan aptamil kullanıyorum iyi geldi kızımda sevdi kilo oranıda güzel ama değiştiricek olsam sma alırdım denerdim çok yorum aldı 👍