Minasuyunannesi Canım çok kafan karışmış 😔😔 Ben hastanedeki doktorumuzun söylemiyle Hipp mamaya başladık. Hepsini araştırdık. Çoğunluk Hipp mama dedi. Aptamil gaz, kabiz yapıyor dediklerini hatırlıyorum. İlk hangisini kullandın o önemli. Bir doktor da Aptamil derim ama eğer Hipp' e alistiysa hiç değiştirmeyin dedi. Bu arada biz 6 ayı doldurduk. Anne sütü ve Hipp mamayla devam ettik. Şimdi halen 4 ay sonrası ve 6 ay sonrası ek gıda olarak devam ediyoruz. Tahilliyi sevmedi ama ben meyvelerle tatlandiriyorum çok acikinca yiyor.