Arkadaşlar bebeğim 2 aylık. Son 3 gündür emdikten sonra geğirirken kusuyor yada geğirdikten 5-10 dk sonra. Kokmuyor, rengi süt rengi. Fazlasını çıkarıyor muhtemelen ama aklıma takılan 10 dk emiyor, süresi kısaldı. Sütüm azdı, sürekli arttırmak için çaba harcadım. 3 haftadırda gazla boğuşuyorduk. Şimdi gaz azaldı bu emdikten sonra kusma başladı. Acaba sütüm arttı hızlı hızlı çekiyorda fazlamı geliyor.