Erkencikus evet kullanılıyor ben de cam 120 ve 240 ccler var başta 120 almıştım 2 tane ile dönmeyince yetmeyince yenileri 240 olarak aldım hem ilerde cc miktarı artacağı için tekrar biberon almamak için sadece 240 cc ler için yedek uç aldım 0 numara 6. Aydan sonra +1 lere geçerim diye düşünüyorum suan 4 aylık olduk hala 1 kullanıyorum bnce yavaş aktığı için beni de emiyor biberonu da çünkü 120 cc 20 dk anca içiyor 😂 gece yorucu oluyor ama yine de riske atıp 2 deliğe geçmedim