Sizce bebek kahvaltisi nasil olmali? Mama seklinde herseyi karistirarakmi? Yoksa ayri ayri vererekmi? Ben hem karistirarak mama seklinde veriyorum irmikli fln. Bazende omlet fln yapip veriyorum ama en cok mama seklinde olani seviyor. 8 ayligiz bu arada.