Minigim_1606 Merhaba arkadaslar. Lansinoh elektrikli pompayı kullanıyorum. Ama adam akıllı süt gelmiyor ya. Var da mı gelmiyor yoksa cok mu az sütüm diye düsünmeye basladım. Elimle biraz sağıp bakmak istedim. Elimle her sagdığımda süt geliyo gogsumden. Ama pompayi taktigimda cok cok az damla geliyo. Normal mi bu durum? Canım skıldı ya. Pompadan kaynaklı bi sıkıntı mı var acaba. Benim durumumu yaşayanlarınız var mı?
Ada-m Minigim_1606 makinalar sadece vakum görevi görüyor. Elle sağdığınızda sıktırma işlemi de yaptığınız için bebek emmesine daha yakın oluyor. Bu sebeple daha çok geliyor. Bugün ben de yaşadım aynısını. Sağdım bir süre sonra damla gelmemeye başlayınca elle sağmaya devam ettim.
Gorkemkc Minigim_1606 bende aynı şeyi yaşadım elektrikli pompalar sütümü sağamadı ama lansinoh manuel aldım çok memnun kaldım komple sütümü boşalttı
Denizlina Minigim_1606 bende aynı dertteyim 400 lira verdim ikili aldım sağıyorum gelmemeye başlayınca çıkarıyorum hala gogusumden süt akıyor yani bu makineleri neden üretiyorlar madem böyle 2 ay sonra ise başlıcam nasıl olcak bilmiyorum
Gunes55 Minigim_1606 benimkide oyleydi sagdigim donemde. Sagardim gelmezdi elimle sikardim gelirdi. Bazi gogusler sagmaya gelmiyor bence.
Minigim_1606 Ada-m Elle sagınca da baya yorucu oluyoya o nedenle elektrikli pompa almstm canım ama hic memnun kalamadım yaa..
Minigim_1606 Gorkemkc Ama sizin sütünüz iyidir belki o açıdan iyi gelmiştir. Benim sütüm git gide azalıyor baya. Yine de manuel alsam iş görürmü acaba. Elektrikliden farkı ne oluyoki onun?
Gorkemkc Minigim_1606 elektriklilerden tek farkı makinesş yok pompa şeklinde elinde aleti sıktığında göğüsünü vakumluyor elektriklide ise düğmeye bastığında vakumluyor ama manuelin çekimini elektrikliler yapamıyor
Minigim_1606 Denizlina Off evt ya gercekrlten bi ton para veriyoruz rahat olsun diye. Şu yaşadıgımıza bak..
DenizzElizz Minigim_1606 merhaba size cevap verebilmek için üye oldum inşallah işe yarar :) ben de aynı makineyi kullanıyorum ve 2-3 haftadır saatlerce sağsam 30 cc zor çıkıyordu makineden, teknik servisi aradığımda beyaz valf i (biberona damlatan silikon uç) değiştirmemi söylediler evde yedek vardı değiştirdim ve eski performansına ulaştı makine yine. Belki sizinki de o şekildedir diye yazmak istedim
Minigim_1606 DenizzElizz Öncelikle ilginiz icin cook tesekkur ederim ☺️ Dediginiz gibi okumustum biyerde bu valf durumunu. Ve onun icin yedek valf bile aldım ikili. Ama yine de performansı degismedi canım. Sagmıyo diyemem sağıyo ama cok azz.. Mesela sagarken uzun sure sonra damla damla oluyo. Artk sinir olup cikariyorum elimle sıkıyorum. Hemen ucunda süt oluyo gosgumun. Bu cok tuhaf geldi bana. Elimle bi sıkmada gelen süt makinada uzun sure sonra cok azar azar geliyo.
DenizzElizz Minigim_1606 keşke faydam olabilseydi😕 o zaman başka bir fikrim yok çünkü ben beyaz valfi değiştirince o damla damla akma hali yine fışkırmaya döndü. Ama ne olur ne olmaz lansinoh müşteri temsilcisini arayın belki onlar yönlendirebilir🙏🏻
Asilmom1 Minigim_1606 benim bebeğim kuvöz de şuan mecburi bende sağıyorum ve kesinlikle 10 cc bile gelmiyor elimle sağdığımda dolduruyorum 30 a yakın oluyor benimki de lansinoh ben mi sağamıyorum diyordum demek ki aynı sorun sizde de var elle sağmak süt kanallarına zarar verir mi acaba
DenizzElizz dln97 4 buçuk ay, ama steril makinesine koyduğum için işlevini yitirmiştir dedi yetkili kadın, kaynar su, steril mak. bozar her kullanım sonrası normal yıkayın sadece dedi
ikizlerinannesi2985 Minigim_1606 normal canım. Ben de mamajoo kullanıyorum, o da öyle. En basta makinayla sagıyorum, sonra elimle sağıyorum🤷♀️
Esmclk ikizlerinannesi2985 bende mamajoo kullanıyorum yüksek ayar gögüs uçlarımı mahvetti düşük ayardada bisey çıkmıyor.o kadar para veriyoruz bide cöp yani
masterchefiniz Minigim_1606 canım tam oturtmamış olabilirsin benimkide avent bazen bende de oluyor . Tam vakumlaması lazım
Minigim_1606 masterchefiniz Tam oturtuyorum canim. Gogus ucumu baya cekiyo zaten. Ama o kadar cektigi halde bos bos hic sut gelmiyor. Elimle bi kere sıksam süt çıkıyor.
MotherQueen Minigim_1606 canım sağım makineleri emmeyi kötü taklit ediyor. Çok normal ben makine ile sağardım 10 ml zor çıkardı elle sağınca aynı göğüs 200 çıkardı aynı pompayı kullanmışız
Minigim_1606 MotherQueen İcimi rahatlattin canim ya. Bende aynı durumdayım işte. En fazla 30 ml zar zor çıkıyo ya. Elimle sıktgmda geliyo ama. En iyisi manuel pompa mı almak acaba ?? Bi de sen elinle nasıl sagiyodun? Ben sagarken zorlanıyorum biraz. Onu da tam beceremedim. Kolay bi yolu var mı acaba?
ikizlerinannesi2985 Esmclk ben 5 derecesinde sağıyorum yine de baya süt çıkartıyor benden. Elle de sağınca iki göğsmden 10 cc falan daha çıkıyor
MotherQueen Minigim_1606 YouTube den izledim ben elle sağım yazdım çok uzun sağmadım 1 ay civarı sonra memeye döndü oğlum (yoğun bakımda biberon ve emziğe alışmıştı o yüzden beni emmiyordu) manuel pompamda var aynı hesap sayılır