Merhabalar deneyimli anneler..5 aylık kızımda dün geceden beri geniz akıntısı ve buna bağlı olarak da öksürük var.Ara ara da hapşırıyor.Sanırım üşüttük.Serum fizyolojik uyguluyorum,otri bebeyle çekiyorum ama yine de tıkanıklık gitmiyor tamamen :( Ne yapmalıyım?Doktoruna mesaj attım dönmedi:(