khrmankumsl abimin oğluna 3 yaşında kondu konuşma terapisine ve kreşe başladı. Evde de terapideyim şekilde davranmak gerekiyor, telefon televizyon tablet vs şeyler yasak. 2 ayda baya konuşmaya başladı, ama çok Zeki bir çocuktu her denileni anlıyordu ama 5-6 kelime dışında konuşmuyordu, çok geçmiş olsun size de, abimler ilk teşhis konulduğunda çok üzülmüşlerdi ama terapist 3-4 ay sonra yaşıtlarını yakalayacağını söylemiş