Kızım 25 aylık kendi odasında park yatakta uyuyor ama son birkaç aydır yataktan tırmanarak çıkıyor ve yanıma geliyor. Ben de tekrar yerine koyuyorum. Bazen de az daha uyuyalım diye yanıma alıyorum sabaha doğru. Son zamanlarda resmen kafayı yedi şaka yapmıyorum dün gece 12 gibi uyudu ve üç dörde kadar beş kere filan kalkıp geldi yanımıza. En son ben kalktım salona geldim uyumak için. Çocuk resmen uyumuyor geziyor. Babasının yanında uyumuş ama altını ıslatmış yorgana da geçmiş filan çok agresifim ve yorgunum da haliyle.