Oğlum 10 aylık çok hareketli emekliyor kalkıyor sağa sola tırmanıyor kanepelerin kenarlarında geziyor arada dengesini kaybedip düşüyor ve bugün sırt aşayıya düştü kafasının üstüne allahtan halının üstüydü o anki korkuyla ağladı tabi bende telaş yaptım sonra bir kaç dk sonra ağlaması durdu bizde insanız bazen dalgınlığımıza geliyor yetişemiyoruz ama bazen kendime kızıyorum daha dikkatli olmam için benim gibi olanlar varmı bebeğime bişey olur diye korkuyorum sizler nasıl önlem alıyorsunuz