Tontisimm Kızlar saçımı kısa kestirdim ve bu taraktan almak istiyorum düzleştici biraz zor geliyor açıkcası tararken düzleşsin istiyorum. Kullanan var mı acaba? Varsa da markasını yazabilir misiniz?😊😘
Tontisimm Kartopu1 benim düzleştiricide philips gerçekten çok kaliteli ürünler ama çok pahalı şu anda🙄
Ozgeb Arzum tarak şeklinde düzleştirici aldım ben çok memnun kalmadım açıkçası. Saçlarım hafif dalgalı ama pek işe yaramadı
ikikizceanasi Tontisimm benim saçlarım cok dalgalı, philips almıştım cok memnunum, almadan yorumlarada bakmıştım genelde hep iyiydi guvenerek aldim ve memnunum