mhtp41 yeymnmmm0 merhaba bizede çekilişte çıktı ev birevimden teslimat imiz mart ayi sizin tapu teslimat nasil oldu merak ettim evi aramadan once gün verdiler mi
yeymnmmm0 mhtp41 biz peşinat odemedigimiz için 7 ay sonra verdiler parayı. Biz evi bulduk ekspertiz gelip baktı sonra hesaba yatırdılar. Ne kadarlık programa katildiniz
Ballii zumraylc Aylık olarak para veriyorsunuz banka gibi,birikiyor. Faiz yok. Çıkarken de toplu şekilde ödeme alıyorsunuz. Sanırim bu şekilde tam olarak bilmiyorum,eşim gelince isterseniz sorabilirsin.
2balbiranne birprensannesi0208 yakın bir arkadaşımız birevime girdi ilk kura şans işte kendine çıktı aldı parasını ve şuan kendi temelden eve girdi yani yalan değil ama şans işte 6 ayda bir kura çekiliyormuş
yeymnmmm0 Zeynepazram yok canım önemli değil tabi ev fiyatları çıkıyo ama ortalama alabilecegin ev belli yani biz 2+1 aldık 3+1 zaten yetmezdi 200 bine. Aslında 250 bine girip uzerini tamamlayip 300e daha geniş ev alabilirdik diye sonradan pisman olduk. En fazla şehirden uzak olur ama fiyatı düşük bi ev olur hiç olmamasindan iyidir
yeymnmmm0 Zeynepazram biz faiz haram diye bankaya bulaşmak istemedik bankadan alsak cekerdik direk istediğimiz evi alırdık eşim memur kredi sıkıntısı olmaz. Birevimi de baya arastirdik peşinat veriyorsun ama oda başka biyerde kullanilmadigi için faiz sayilmiyo dediler inşallah da öyledir
mhtp41 yeymnmmm0 bizde odemedik pesinat 170bin tl lik bizim de program kiraci miydiniz eve girmeden önce biz kiraciyiz martta teslimat olacagi için de odedigimiz miktar 1 kati artıyor inş bizide bekletmezler gerci odeme sozlesmesi var elimizde yeymnmmm0
yeymnmmm0 mhtp41 evet kiraciydik artması bi yönden iyi kira veriyormuş gibi düşünüp daha çabuk bitmesi açısından