Zynpsare 11 aylık bebeğim var zaten iştahsız çok zor ve az yiyen bir bebekti bugün şu saat oldu 3 kaşık çorbayla duruyor 😔nasıl dayanıyor çok üzülüyorum haftaya çocuk gasroentrolojisine götüreceğiz son çare gitmiş olanlar var mı bu bölüme ne yapıyorlar acaba
Beyzard Zynpsare biz 9 aylikken yasadik onu ve ek gidayi kestik cunku istemiyordu ac kaldikca mama icti 2 ay sinra ek gidaya gectik oyle soyleyim
Ozi_ozlem Zynpsare bebeğim 9ay 18 günlük oldu son bir haftadır çok iştahsız her seyı severek yerken birden iştahı gıttı her gün sabırla deniyorum yok ancak iki üç kaşık zorla yediriyorum bugün doktora gıttık 200 gr zayıflamış kan ilacını ve d vitamınıni değistırdı doktorumuz diş henüz yok ya dişten ya d vitamını eksik olursa iştahsızlık yapar dedı kan tahlili için bir 10 gün takıpte kalalım öyle yapalım dedı bebegım kaşığı bıberonu gördüğü an kafasını cevırıp ağzını kapatıyor resmen bir haftada yıprandım yemeyen çocuk çok zormuş 😒
Ata0905 Zynpsare her gün değişik bişey yapıyorum bu gün mısır unlu et suyuna çorba yaptım sevdi içti yarım kase. Bir öğünü adam gibi yese şükrediyorum . Kahvaltı etmedi akşama yarın kase yoğurt yese bari. 1 yaşında 🤦