instagram da bir doktor gördüm ikizleri varmış emzirdiği. Doktor aşı yaptırırken fotoğrafını paylaşmış ve aşıyla vücudunda oluşacak antikorların sütle bebeklerine geçeceğini düşündüğü için aşı yaptırdığını yazmış. Kimisi emzirirken aşıya iyi gözle bakıyor kimisi kötü her fikir farklı şu süreçte