Huzurum42 neden öyle oldun canım çok mu iş yaptın? Bende sezaryen oldum annem yanımda kaldı işleri o yaptı ama yine de ufak tefek işler yaptım. Doktorum yerden bir şey alırken çömeliyor gibi yap yan yan al demişti öyle yaparken de sağ bacağıma çok yüklendim sanırım kaslarım ağrıyır sağ bacağımın. İğneden mi acaba ağrıların yoksa kas ağrısı mı senin ki de? Benim de kollarım ağrıyor bebeğimi emziremeye çalışırken oldu kas ağrısı ama annem alışacaksın zamanla ağrımaz olacak dedi. Nasıl ki spora yeni başlayınca ağrılar oluyor onun gibi. Ama belinde bacağında iğne yerlerinde ağrı varsa o normal değil bence baya zaman da geçmiş aslında