Merhaba herkese. Oğlum bi kaç gündür sürekli kusuyor. Akşama kadar elimde ıslak mendille geziyorum düşünün. Ek gıdaya geçti ama yiyebileceği şeyler veriyorum. Mesela bugün kahvaltı maması yaptım her zama ki gibi. Yumurta sarısı yulaf pekmez labne. Öğle kayısı ile üzüm püresi verdim. Şimdide kabak patates çorbası yaptım. Üst dişleri çıkıyor onunla alakası varmdıır bilmem. Başına gelen var mı acaba