Ezgi_12 89Kbr gizemito 3.5aylıgız sürekli anne sütü veriyordum fakat ptesi işe başlıcam hipp denedim içmedi smdi bundn aldm tadı daha iyimiş ama içmiyor ne yapmalıyım
89Kbr Ezgi_12 tadı diğer mamalara göre daha tatsız bence.. ama içerik olarak mükemmel bir mama. iyice acıkmasını beklesen belki içer mi acaba? vanilya özü koyanları da duydum ama ben yapmadım bişey diyemem♥️