Ozlem_06 4 aylık kızım var öğlen uykusu yapmıyoruz denecek kadar az yaklaşık 1 aydır emerken uyuyor sonra öğlen uykusu ya yapmadan geceye kadar duruyor yada 1 1.5 saat uyuyup uyanıyor bu durum geçicimidir bunu yaşayan anne var mı