TinkyWinky 6 aylık bebeğim dünden beri çok kusuyor içtiği sütün hepsini çıkarıyor resmen .Bademciğinde de beyazlık gördüm .Diş çıkarıyoruz ondan olabilir mi acaba ? Ateşimiz yok .Aynı durumu yaşayan oldu mu ?