Sedacinakkaya canım biz 3 aylık olduk hala öyle uyuyoruz. Sırt üstü yattığı zaman elleri ile kendini uyandırıyo kundağı sevmiyo bu sıcakta kundaklamakta istemiyorum. Yüz üstü uyumayı çok seviyo çokta rahat uyuyo ve gaz çıkartıyo öyle uyuduğu zaman. Demek ki daha rahat ediyo öyle. Uyuduktan yarım saat sonra sırt üstüne çeviriyorum 10dk falan uyuyo sonra tekrar yüzüstüne çeviriyorum terliyo çünkü.