Kızlar bebeğim 19 aylık olmak üzere 1 saat öğle uykusu vzatevardın onu da ağlaya ağlaya bir gün yapıyor bir gün yapmıyor çok zorluyor beni. Uyumamak için herşeyi yapıyor çığlıklarla aglıyor. Ögle uykusunu bırakması için cok erken değil mi gelişimini kötü etkilemez mi? Var mı önerisi yöntemi olan ögle uykusuyla ilgili???