AlihanMom Merhaba kizlar benim bebegim3 aylik 2-3 gundur cok huysuz surekli eli agzinda kucagima alinca omzumu emiyo yuzume yapisiyo emince biraz rahatliyo sonra yine ayni oluyo dis kasintisimi acaba daha erken diye dusunuyordum dis icin
Ecee AlihanMom benim oğlumda nereyi bulsa emiyor üstü başı hep salya elleri hep ağzında ama dişi düşünmek aklıma gelmemişti benimkinde 3.5 aylık
SieisteineMutter AlihanMom bizde 3 ay 14 günlüğüz eli parmakları hep ağzında battaniyesini çekip emiyor yeleğini felan emzik verince almıyor ama benim elimi felan tutup ağzına götürüyor bence diş için erken 🙄
deletedmom19 AlihanMom benimkinde öyle canım üstü hep islanıyo salyası akıyo diş çıkarak herakde ama çok erken Erken cıkaranda varmış
HaticeY AlihanMom benim de öyleydi sürekli salya aktı o dönemlerde tükürük bezleri oluştuğu içinmiş. Şu an salya azaldı baya ama kaşınmaya devam ediyor herşeyi ağzına atıyor 5 aylık bu arada
Laurenkiz Merhabaa oglumuz 3 ay 22 gunluk, 2.ayini tamamlamak uzereydi ayni durumu yasadik, suan herseyi salya tukuruk ve her dakika eli agzinda, oyuncaklari disligi..bazen memeyi bile agzinda oynuyor kasintisini gidermek icin, disleri erken gelebilir dedi doktorumuz, erken degilse bile bu donemde hem agzini kesfediyor hem de artan tukuruk salgisina alisiyormus vucudu☺️🐥
Mineoksuzz AlihanMom benim kızımda öyleydi o dönem şimdi 6 aylık hala diş yok ama tüm diş belirtileri var özellikle ateş