Symcnr Merhabalar, 4 aylık bebeğim var şimdiye kadar sorunsuz emiyordu ama 4 gündür emerken sürekli kafasını geriye atıyor sonra devam ediyor yine atıyor böyle böyle huzursuz emiyor, nedeni ne olabilir acaba? Süt de geliyor, gazı da yok
Elfdru Symcnr Böyle yaptığı zaman kakasını yapmaya çalıştığını fark ediyorum ben, ya da karnına ağrı giriyor gazını çıkartmaya çalışıyor gibi oluyor