Kızım 17 aylık ama hep karnında bebek var gibi tekme hissediyorum ilk doğum yaptığım zaman çok oluyordu geçmişti geçen ay hamilelik şüphesiyle kan test verdim 0.1 çıkmıştı beta zaten hemen sonra regl oldum mide bulantılarım çok oluyordu regl bittiketen sonrada test yaptım tek çizgi çıktı geçen hafta yine regl oldum ama karnında hep tekmeler hissediyorum piskolojik değil çünkü hiç aklımda yokken tekmeleri hisisediyorum regl olup hamile olma durumu var mı gerçekten ben şok