purencleanlove Kızlar bulunduğum yerde özel doktor yok devletteki de ilgilenmiyor alerjik olduğunu da anlamak istemiyor yoğurt yedir falan diyip durdu. Probiyotik damla öneriniz var mı 10 gün sonra 6 aylık olacağız
Zeyzey2019_ purencleanlove klair labs for infant. Yorumlarına bir bakın isterseniz. Zaten alerjili bebekler için kullanılan bir ürün genelde ve bizde alerjinin gerlemesine yardımcı olduğunu düşünüyorum.
drn5410 purencleanlove maflor kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile 2. Şişe bitiyor baya düzelme var çok şükür bağırsakları düzene girdi gurultu vs bitti elhamdülillah
Alerjikkoala purencleanlove Klair labs kullanıyoruz. Toz şeklinde. Biraz pahalı ama bi kez aldık buzdolabında muhafaza ediyoruz ve hala aynı ilacı kullanıyoruz. Bitmediği için tekrar almak gerekmiyor. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 200 lira civarındaydı.
Newmom2020 purencleanlove oğluma maflor iyi geldi çoklu besin alerjisi vardı 9 aylıkken diyeti açtık şimdi sadece yumurta alerjisi kaldı, gürültülü kaka yapıyordu ve çok gaz sancısı vardı maflor iyi geldi diye düşünüyorum 11 aylık şimdi hala kullanıyorum
purencleanlove @Zeyzey2019_ sanırım toz şase şeklinde dimi yemeklerine koyup mu tüketeceği yoksa direk mi
Zeyzey2019_ purencleanlove evet ben anne sütü sağıp ona koyup veriyordum. Ya da yarı sıvı gıdalarına muhallebi gibi meyve püresi gibi I olan gıdalara koyup veriyordum. 6 ay 1 yaş arası 1 kaşık kullanılıyor. Aldığım 1 şişe 3 4 ay falan gidiyordu bana.
Yoncaaaa1 Zeyzey2019_ bebeğim 5 aylık klaire labs nasıl kullanıyorsunuz kaç ölçek vermeliyim sadece anne sütü alıyor doktor yazdı ama sormayı unuttum nasıl vereceğim
Zeyzey2019_ Yoncaaaa1 ben biraz sağıp yarım ölçek sağdığım süte koyup öyle veriyordum. Ek gıdaya geçince de meyve püresine koydum.
Yoncaaaa1 Zeyzey2019_ kaç aylıkto bebeğiniz üzerinde 2 ölçek yazıyor eczecı bir ver dedi siz bir ölçeği yarısını mı veriyordunuz
Zeyzey2019_ Yoncaaaa1 kızım 3 4 aylık falandı başladığımda belki de daha erken. Ben direkt dağıtıcı firmayı aramıştım. 1 yaşa kadar yarım ölçek 1 yaştan sonra 1 ölçeğe geçin demişti. 1 ölçek çok fazla o ay için sanki
Yoncaaaa1 Zeyzey2019_ çok teşekkür ederim bende yarım ölçekle başlayım ayı büyüdükçe bir ölçek yaparım çoklu besin alerjimiz var bağırsak tepkili o yüzden verdi doktor ama ne kadar vereceğimi söylemedi. Bir daha da doktora sorma şansım yok. Çok teşekkür ederim