Geçen gün kuzenim bana yeşil kakanın çocukta gaz olduğu anlamına geldiğini söyledi bende şaşırdım ama zaten doktorlar sarı ve yeşil kakanın normal olduğunu söylüyorlar, mamayla beslenen çocukta da öyle mi bir bilgim yok sağlık ocağına bir sorun isterseniz