Artk kafayı yıcem. Hayattan sogudum.kızım 6.hastalık gecırdı gercı gecırdık bitti ama 10 gundur hıcbıse yemek ıstemıyor. (hastalıktann oncede yemiyordu) Hep mutsuz hep aglıyor hep isyanda hıcbıseden mutlu olmuyor.6. Hastalıktan mı dısten mı kafayı yıcem. Elleri hep agzında bakıyorum dıste yok. Hıc bıse yemiyor. Ne olacak boyle