3 4 aylikken bizde de vardi tam pandeminin patladigi dönemdi fark ettigimiz an hastaneleri aramıştık getirebilir miyiz diye salgın yüzünden kabul etmemislerdi bizi, cocuk doktoruna bağladılar eger çevresi kizarik değilse, günbe gün büyüme olmuyorsa, ates kusma halsizlik uyku hali gibi belirtiler eşlik etmiyorsa her bebekte olan siradan sisliklerdir getirmenize gerek yok demisti. Daha sonra indi zaten kendiliginden