My_son gerçi sizinki baya büyük bize göre ama. Ben, 9 aylıkken aynı sorundan dolayı artık çok yorulmuştum. takip ettim kaç saatte bir uykusu geliyor. Mesela 3 saatte. Ondan önce asla uyutmadım. Gece kalkınca da önce kucağımda pışpış yaptım çok karanlıkta. Çok ağladı kucağımda bile çünkü uyumak değil oynamak istiyordu. Ama sonradan kabullendi uyudu. Yine arada oynamak için çıldırıyor valla allah yardımcımız olsuj bazı çocuk da böyle.