Kızlar ben doğumdan önce 60 kiloydum şimdi ise 71 .(isteyince )cok kolay kilo verme yapım var . Yarın kesin diyete giriyorum dediğimde gene kendimi tutamıyorum birşeyler yiyorum ve sonradan boşveriyorum . Eşim artık ara de bir şaka ile karışık. Göbeğe bak diyor ve bu beni artık rahatsız etmeye başladı . Bu konuda ben nasıl dirençli olucam varmı aranızda ben tamam dedimse tamamdır diyen ? Tavsiye istiyorum gerçekten