akidesekerii Merhabalar. Hepatit B aşısı ilk doz hastanede ne zaman yapılıyor ? Şöyle ki o yorgunlukla o kafayla hiç hatırlamıyorum odaya gelip yapmadılar bana kalırsa. Ee aşı kartında yapılmış olarak görülüyor, ameliyathanede mi yapıldı acaba ?
Yenidennn akidesekerii merhaba, doğumdan hemen sonra boy kilo ölçümü falan yapılırken yapılmış bizimki hemşire bilgi vermiş aşısını da vuruyorum diye videoda çıkıyor
Mom0911 akidesekerii bizimkini doğumdan 2 gün sonra yaptılar , çocukla beni doğum sonrası odamdan götürdüler hatta hemşireler kendileri gelip 💉İmzamı aldılar sonra yaptılar gözümün önünde , aşının tarihini ne zaman çıktı onu bile gösteriyorlar 🙏🏻 Annesine sonra yapıyorlar
Balkupum2505 akidesekerii aşı kartinda yapilmis görünüyosa yapilmistir çnki dogum yaptiginiz hastaneden saglik ocagina bilgiler gidiyo
Dmt-01 Yenidennn bizimkide o esnada yapılmış hemşire söylemişti acaba bu karşıtları ne diyo bu işe doğuma girmeden sakın aşı yapmayın filan mı diyolar yoksa yapılıyo o doğdukları anda ilk aşıları merak ediyorum 🧐
Mervemuhammedemir akidesekerii dogum esnasında hemen yapılıyo bacağından dogdugundan hemen sonra dogumhanede yanı