Ben hipp kolik olanı kullandım gaz ve kaka sorunumuz vardı doymadı diye bir kere verdim mamayı deliksiz 15 saat uyudu ve sabah kalktığında resmen içini boşaltmış gibi doldurdu bezini ve kakası genelde yeşildi kaç kez tahlil yaptırmıştım bişey çıkmamıştı mamadan sonra sarı oldu hala da öyle çok şükür