Kızlar 40 günlük kızım var baştan beri sütüm az geldiği için mama+meme şeklinde gidiyorum ama son zamanlarda kızım çok az emmeye başladı bende diğer oğlumla falan ilgilenirken mamaya fazla yüklendim sanırım sütüm çok azaldı bitti neredeyse düzenli emzirip sağsam tekrar geri gelir mi başına gelen var mı acaba