4 gün önce 38+3 Te 4150 ile sezeryan doğum yaptım bebeğim ilk iki üç gün inanılmaz ağladı uyumadı hiç. Biz yeni doğduğuna adaptasyona yorduk. Ama dünkü doktor kontolünde 500 gram kilo kaybı olduğu çok fazla su kaybettiği acil mama vermemiz gerektiğini doktor söyledi sarılık oluşmuş fototerapi alıyoruz hastanede 24 saattir. Sütüm hiç sütyenime bulaşacak kadar gelmedi çok az geliyor mama veriyorum şuan hastanede. Artması için ne yapmam lazım lütfen öneri verin çok istiyorum artmasını