Hacerimo Hanımlar dogum yapalı 40 gün olduu. Benegim cok gazlı. Kendime ne yemek hazırlayacagımıı sasırdımmm. Menüü falan önerir misinizzz
Agg0207 Hacerimo ıspanak tazd fasulye bamya zeytinyaglı yemekler yeşillk salataları yapablirsn balık yapablirsn hem çok güzel süt yapanseyler hepsi
Dn123 Hacerimo o zamnlar yemek yapmaya vaktim olmadığından bulgur pilabinyiyorduk yada döner söyler onu yerdik . Bulgur pilavı candır süt yapar yogurtlayin üzerine sumak nane kırmızı toz biber mis ✔
Angars Birkucukeylulmeselesi bulgur pilavi kadar gaz yapan bir yiyecekte lahanadir galiba 😄😄😄 bulgur acayip süt yapıyor evet ama gazda felaket yapıyor
Nik_mik_yok Birkucukeylulmeselesi vallahi ben 3 aylıkken cok beğendim 2 tabak yedim. Gazdan delirdi 😁
Birkucukeylulmeselesi Hacerimo sabah birini akşam birini veriyordum tam damla sayısını hatırlamıyorum kafama göre sap samplex i 8-10 arasıydı biogaia 5 ti hatırladığım
Birkucukeylulmeselesi Angars bende de acıda fark ediliyordu bi kaç kez geçmiştir artık diyip yedim ha bide fanta da aşırı 🙄🥲