Birkucukeylulmeselesi Örümceğini çok seviyor kızım henüz daha kalkma emekleme yok ama ben ilk adım arabasını da alayım mı diye kararsız kaldım eşim çok gereksiz buldu sizce ?
Mrsde05 Birkucukeylulmeselesi bizde örümcek te var ama ilk adım arabası gerçekten çok iyi oluyor bebek yürüdükçe daha çok seviniyor BİM’den almıştım ben kullanır mı diye çok sevdi tavsiye ederim
Meryemce16 Birkucukeylulmeselesi ben yürüme arkadaşı almıştım ama hiç sevmedi. Sağa sola tutunarak kendi yürümeye başladı. Her bebekte farklı oluyo durum ama
Ayprens Asıl ilk adım arabası gerekli ben hiç yürütece bindirmedim ilk adım arabasıyla öğrendi yürümeyi
Birkucukeylulmeselesi Beyzard bende örümcek oyalar diye düşündüm ki 3-4 aydır onunla geçiyor tüm günü çok sevdi kızım