Arkadaslar bebegimin kilo artisi azalmaya basladi. Bu aylarda normalmis ama ben de sutumun azaldigini hissediyorum. Ilk aylarda 1-1.5 kilo alan bebek 500 gr a dustu. 700-800 grama dusse ve sutumun azalmadigini dusunmesem sorun etmezdim ama dr da ayni sekilde dusundugunden ek gidaya baslayalim dedi. Simdi benim sorunum su, ek gida da alinca sut iyice azalacak. Sutunu bu aylardan sonra artirmayi basaran var mi? (Gunde min3 lt su iciyorum, her gun ceviz-badem yerim, galactago kullaniyorum) insallah benim durumumda olup basaranlar vardir, simdiden cok tesekkurler🌸