Merve2344 canım aynısını bende yaşıyorum bebegım 9 ay 18 günlük bır haftadır kahvaltıda neler yaptıysam yemıyor ağzını kapatıyo başını cevırıyor her seferinde tabi bende sabır çekiyorum normalde yumurtaya omlet haşlama pankek yıyen bebegım sımdı bı kaşık zorla doktora gıttık bugün bu donemde normalmiş iştahsızlık ya dişten ya da d vıtamını eksıklıgı olabılır dedı vıtamını degıstırdı bakalım tabi en son 10 gün önce tartılmıstı kılo kaybımız var az