Larinaz Kızım 2 yaşında,öğlen 1 gibi 1 saat uyuyor.aksamları 11 12 den önce uyumuyor,öğlen uykularını bırakma vaktimi geldi ?
gvnkbr Larinaz 3yasina kadar öğle uykusu olmali 1saat yeterli ama önemli olan sabah kaçta kalktığı?yine 11gibi uyaniyorsa gece 11de uyuması çok normal
sisemu Larinaz 8 de uyanıp öglen uykusu uyumuyosa 11de uyuması cok geç … 4 yaşında kadar ihtiyaçları var diye biliyorum.. benim de bazen uyutmadığım oluyo ama 8.30da uyumuş oluyo..😊
Larinaz sisemu bnde ihtiyacı oldugunu düşünüyorum,ama öğlen uykusunumu, erken aksam uykusunumu tercih etmeliyim bilemedm ?ki bgn sadece 15 dk uyudu uyandı öğlen.ona ragmen 22:30 du uyudugunda.
sisemu Larinaz benimki mesela şuan biraz aksadı hala uyumadı :) ama yatağına koydum bekliyorum. Cocukların cok gec saatte uyumalari doğru değilmiş (gelişim açısindan) açıkçası 9dan sonra benim de enerjim dusuyo oturup cocukla ilgilenemiyorum.. yalnız başına takılması da beni uzuyo.. anne psikolojisi😥 acaba öğlen uykusunu daha mı erken saate alsanız? Akşam da 9 gibi yatağa koyun mesela yanında bekleyin… karanlık’da mayışmasını bekleyin..