Feyzamm mercimek, nohut, lahana, bulgur,fasulye, brokoli, karnabahar, süt, yoğurt tarzı şeyler tüketme birde turuncgil meyve,, oldu da tükettin bol kimyon koy yemeklerine yerken. Günde 1 2 kere rezene çay iç mutlaka. Bir de gün içinde 2 kere falan yemeklerden sonra 1 çay kaşığı kiimyonu 1 çay bardağı kadar su da bir kaşım kaynattiktan sonra ilitip iç mutlaka sütündeki gazı alacaktır. Çikolata kahve falan da tuketiyorsan uyaran etkisi olduğu için bebeğe rahatsızlık verebilir. Bir süre dikkat etmen iyi olacaktır çünkü bazı bebeklerim ilk 3 ay bebeğin sindirim sistemleri maalesef gelişmemiştir. 3 aydan sonra gelişir. Az sabır özveri ile bu işin üstesinden geleceksin canım benim.. 4.5 ay oldu korkudan yine o günlere dönerim diye hala saydiiklarimi pek tuketemem. Öyle zor günlerdeki anlatamam sürekli ağlardı ben de onla birlikte ağlardım hiç bitmeyecek sanırdım ama bitiyor Bi yerde hayatımı birazda sab simplex damlası kurtardi