Umelike hahah olsun kız ne olacak birimizin işine yarasin bari 😄 az bi ıspanak buharda pişirdim aparatları oluyor ya onda. Bı tatlı kaşığı da pirinci ayrı bi cezvede azcik suyla iyice lapa olcak gibi hasladim. Sonra ikisini karıştırdım çatalla ezdirdim. Kıvamını ayarlarsin çok yogunsa su ekle aç Yoğurdu ister içine karıştır ister yanında yedir :)