Kızlar yeni bir tarif gördüm sabah kahvaltısı için süt ve elma karıştırılıyor ekmek banıp kızartıyor yumurtalı ekmek gibi aynı ama süt 1 yaş sonrası ya hani onun yerine devam sütü kullansam olur mu zararı olur mu acaba kızarmış ekmek olucak çok hoşuma gitti tarif her gün aynı şeyi yemekten bıktı çocuğum