su-perisi Merhaba, bizde çok çok fazla öneri üzerine seçtik kendisini. Öncelikle çözüm odaklı bir doktor ve tıbbi bilgisi, teşhisleri çok yerinde. Telefon numarasını veriyor zaten. Çok önemli bir konu olmadıkça biz aramıyoruz, mesaj atıyorum mutlaka o gün içinde dönüş yapmış oluyor. Gece bile olsa sorum cevapsız asla kalmıyor. Ki çok önemli bir konu olduğunda aradığımızda da açıyor. İlgisinden memnunum gayet. Tek dezavantaj diyebileceğim şey çok yoğun randevularını erkenden almak gerekiyor. Mesela 4. Ay kontrolümüz Şubatta ben şimdiden aldım 😳🙊 Gibi gibi ama bence beğenirsiniz