SertapHilal Anlayamadık desem?.. 😂 Uyumuyordu hiç, huysuzdu bizde gaza bağlıyoruz. Sürekli salya akıtıyordu. Dişlik falan aldık ama oynasın diye yani ağzına bile tam götüremiyordu daha üç aylık bebek..🤭 Tatil dönüşü eve geldik oyun halısında oynuyorduk, diş etleri aşırı şişmişti tatilde fark etmistik öğlen yatırdım yanına yattım birde ne göreyim diş, birisi cıkmış hafif diğeri de ucunu patlatmış ben şoka girdim fotoğrafını bile çekmistim saskınlıktan 🥰 Diş sancısıymış, gaz sandıgımız. Böyle böyle her ay ikişer üçer tane patladı işte şuan sanırım 18 dişi var son büyük azılardan iki tane kaldı patlamak üzere ☺️